مدرس مهندسی فروش | استاد مهندسی فروش | روش های افزایش فروش | مهندسی فروش | مهندسی فروش و بازاریابی | مدرس مهندسی فروش |همایش مهندسی فروش کنفرانس مهندسی فروش | کلاس مهندسی فروش | سخنران مهندسی فروش

دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی

مهندسی فروش

مدرس مهندسی فروش | استاد مهندسی فروش | روش های افزایش فروش | مهندسی فروش | مهندسی فروش و بازاریابی | مدرس مهندسی فروش | همایش مهندسی فروش

مهندسی فروش

مدرس مهندسی فروش | استاد مهندسی فروش | روش های افزایش فروش | مهندسی فروش | مهندسی فروش و بازاریابی | مدرس مهندسی فروش | همایش مهندسی فروش

مهندسی فروش

علی خویه
مدرس دوره های تخصصی مهندسی فروش
سخنران همایش ها و سمینار های مهندسی فروش
مولف 12 عنوان کتاب تخصصی در زمینه ی بازاریابی، فروش، مدیریت، برندینگ و...


شماره تماس مستقیم: 09122991608

لیست خدمات ما
۱٫ تدوین و تبیین ساختار شرکت مبتنی بر مشتری .
۲٫ آموزش فروشندگان .
۳٫ طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان .
۴٫ تعیین مشتریان هدف .
۵٫ تعیین مشتریان بالقوه .
۶٫ تدوین استراتژی برخورد با مشتری .
۷٫ طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری .
۸٫ استقرار نظام بازنگری و اصلاح فرآیند عملیات .
۹٫ ایجاد انگیزه در کارکنان و ارائه پاداش
۱۰٫ طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص .
۱۱٫ آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا
۱۲٫ طراحی نظام های تنبیه و تشویق .
۱۳٫ طراحی سیستم پیشرفت شغلی .
۱۴٫ ایجاد و بهبود نظام ارزیابی کارکنان .
۱۵٫ سیستم مدیریت مشتریان کلان و تعریف مشتریان کلان .
۱۶٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل اصلی موفقیت در ارتباط با مشتریان کلان .
۱۷٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان کلان .
۱۸٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای بررسی مشکلات در ارتباط با جذب و نگهداری مشتریان کلان .
۱۹٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان کلان .کنترل و بازخورد مجدد .
۲۰٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای دسته بندی مشتریان
۲۱٫ اختصاص گروههای متناسب کاری با دسته های مشتریان در پیگیری امور و نگهداشت مشتری .تجزیه و تحلیل دسته بندیها , خرید و فروش , کسب و کار , و . . .
۲۲٫ ایجاد سیستم هزینه یابی دقیق جهت محاسبه هزینه های سرویس , محصولات , پیاده سازی راهکارها , ارتباطات و تماسها , و . . .
۲۳٫ بهینه سازی و بهبود عملیات شرکت مدیران و پرسنل
۲۴٫ طراحی تدوین برنامه های بازخورد سیستم .
۲۵٫ برنامه ریزی مطلوب برای فروشندگان .
۲۶٫ طراحی و تدوین سیستم کنترل و ارزیابی کلیه پرسنل به ویژه فروشندگان .
۲۷٫ تدوین و تبیین برنامه آگاهی مشتری (تبدیل اطلاعات مشتری به شناخت مشتری):
۲۸٫ طراحی نظام اطلاع رسانی موثر .
۲۹٫ افزایش تماس با مشتریان قبل و بعد از انعقاد قرارداد .

مشاور مهندسی فروش

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ

علی خویه

مشاور برند و بازاریابی

ساخت ، توسعه و تقویت برند

مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش

همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش

 

ارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند

 


برچسب‌ها: مشاور فروشمشاور برندمشاور برندینگمشاور بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی