مدرس مهندسی فروش | استاد مهندسی فروش | روش های افزایش فروش | مهندسی فروش | مهندسی فروش و بازاریابی | مدرس مهندسی فروش |همایش مهندسی فروش کنفرانس مهندسی فروش | کلاس مهندسی فروش | سخنران مهندسی فروش

دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی

مهندسی فروش

مدرس مهندسی فروش | استاد مهندسی فروش | روش های افزایش فروش | مهندسی فروش | مهندسی فروش و بازاریابی | مدرس مهندسی فروش | همایش مهندسی فروش

مهندسی فروش

مدرس مهندسی فروش | استاد مهندسی فروش | روش های افزایش فروش | مهندسی فروش | مهندسی فروش و بازاریابی | مدرس مهندسی فروش | همایش مهندسی فروش

مهندسی فروش

علی خویه
مدرس دوره های تخصصی مهندسی فروش
سخنران همایش ها و سمینار های مهندسی فروش
مولف 12 عنوان کتاب تخصصی در زمینه ی بازاریابی، فروش، مدیریت، برندینگ و...


شماره تماس مستقیم: 09122991608

لیست خدمات ما
۱٫ تدوین و تبیین ساختار شرکت مبتنی بر مشتری .
۲٫ آموزش فروشندگان .
۳٫ طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان .
۴٫ تعیین مشتریان هدف .
۵٫ تعیین مشتریان بالقوه .
۶٫ تدوین استراتژی برخورد با مشتری .
۷٫ طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری .
۸٫ استقرار نظام بازنگری و اصلاح فرآیند عملیات .
۹٫ ایجاد انگیزه در کارکنان و ارائه پاداش
۱۰٫ طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص .
۱۱٫ آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا
۱۲٫ طراحی نظام های تنبیه و تشویق .
۱۳٫ طراحی سیستم پیشرفت شغلی .
۱۴٫ ایجاد و بهبود نظام ارزیابی کارکنان .
۱۵٫ سیستم مدیریت مشتریان کلان و تعریف مشتریان کلان .
۱۶٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل اصلی موفقیت در ارتباط با مشتریان کلان .
۱۷٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان کلان .
۱۸٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای بررسی مشکلات در ارتباط با جذب و نگهداری مشتریان کلان .
۱۹٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان کلان .کنترل و بازخورد مجدد .
۲۰٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای دسته بندی مشتریان
۲۱٫ اختصاص گروههای متناسب کاری با دسته های مشتریان در پیگیری امور و نگهداشت مشتری .تجزیه و تحلیل دسته بندیها , خرید و فروش , کسب و کار , و . . .
۲۲٫ ایجاد سیستم هزینه یابی دقیق جهت محاسبه هزینه های سرویس , محصولات , پیاده سازی راهکارها , ارتباطات و تماسها , و . . .
۲۳٫ بهینه سازی و بهبود عملیات شرکت مدیران و پرسنل
۲۴٫ طراحی تدوین برنامه های بازخورد سیستم .
۲۵٫ برنامه ریزی مطلوب برای فروشندگان .
۲۶٫ طراحی و تدوین سیستم کنترل و ارزیابی کلیه پرسنل به ویژه فروشندگان .
۲۷٫ تدوین و تبیین برنامه آگاهی مشتری (تبدیل اطلاعات مشتری به شناخت مشتری):
۲۸٫ طراحی نظام اطلاع رسانی موثر .
۲۹٫ افزایش تماس با مشتریان قبل و بعد از انعقاد قرارداد .

مهندسی فروش

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ق.ظ

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
alikhooyeh (23)

استقرار مهندسی فروش

استقرار مهندسی فروش

استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینهمدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسیفروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسهفروش و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   

مشاوره فروش،
 مشاوره راهکارهای افزایش فروش،
 مشاوره مهندسی فروش،
تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،
اجرای پروژه های مهندسی فروش،
 راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی،
 راه اندازی و استقرار فروشگاه،
اجرای پروژه های چیدمان فروش،
تربیت فروشنده و ویزیتور،
 استخدام فروشنده و بازاریاب،
 راه اندازی پخش و توزیع مویرگی،
استقرار نرم افزارهای فروش،
مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش،
 فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی،
 مشاوره ارتقا فروش،
 مشاوره ترفیع فروش،
اجرای جشنواره های فروش،
مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهایهدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداففروش و بازاریابی
نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،
تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهایحرفه ای و علمی،
تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش،
 
 اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهتسازیسیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وفکر افزاریافزایش فروش،
استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش،
 به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیلدپارتمان فروشو بازاریابی،
بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش ودلایلنارضایتی مشتریان،
بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش.
 شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایشآنها بهرقبا،
روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان وتکنیک هایوفادارسازی مشتریان،
 بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش
تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسیفروش،
 پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامعمدیریتفروش و بازاریابی در سازمان،
 طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،
تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمانباهماهنگی مدیران،
بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسیفروش،
 تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،
 اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذبمشتریانجدید،
 بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجادجریان درآمد اضافی،
ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ،
 شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنهابرایخرید،
آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد،
 تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریاندرفروش،
طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش بهآنها،
 طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیاتستادی فروش،
اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروشوبازاریابی،
مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی وفروش
 
·        مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروششرکت
·        مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازیبازارسنجیبازارگردی بازارگرمی کلیهمحصولات و خدمات شرکت
·        مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران
·        مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت
·        مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهدافشرکت
·        مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومیبرند وپروموشن پلن
·        مشاوره در زمینه مهندسی فروش
·        آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامیزمینه های علمی عملی و تخصصی
·        پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایهمشاورههای لازم جهت آینده شرکت
·        در صورت صلاحدید مدیران مشاوره درزمینه هایتخصصی به پرسنل
·        ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارتو پیگیریموارد مختلف به مدیران و پرسنل
·        برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروشوبازاریابی با کمک مدیران
·        انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل
·        انتقال مشکلات سازمان به مدیران وارایهراهکارهایی برای رفع آنها
·        نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه هایمطرح شده
·        آموزش های لازم به مدیران و پرسنل
·        توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبهاهداف شرکت
·        پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برایپیشبرد وبهبود شرکت و سازمان
·        اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان
·        تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای
·        اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازمبرای پیشبرد اهداف شرکت
·        نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویتبرند و …
آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش
 
·        بررسی و ارزیابی وضعیت موجود
·        بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی
·        بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروشوتبلیغات
·        تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابیوفروش
·        تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی
·        شناسایی فرصتها
·        هدف گذاری و برنامه ریزی
·        اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب

 

  علی خویه 
استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره
با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق
تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی