مدرس مهندسی فروش | استاد مهندسی فروش | روش های افزایش فروش | مهندسی فروش | مهندسی فروش و بازاریابی | مدرس مهندسی فروش |همایش مهندسی فروش کنفرانس مهندسی فروش | کلاس مهندسی فروش | سخنران مهندسی فروش

دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی

مهندسی فروش

مدرس مهندسی فروش | استاد مهندسی فروش | روش های افزایش فروش | مهندسی فروش | مهندسی فروش و بازاریابی | مدرس مهندسی فروش | همایش مهندسی فروش

مهندسی فروش

مدرس مهندسی فروش | استاد مهندسی فروش | روش های افزایش فروش | مهندسی فروش | مهندسی فروش و بازاریابی | مدرس مهندسی فروش | همایش مهندسی فروش

مهندسی فروش

علی خویه
مدرس دوره های تخصصی مهندسی فروش
سخنران همایش ها و سمینار های مهندسی فروش
مولف 12 عنوان کتاب تخصصی در زمینه ی بازاریابی، فروش، مدیریت، برندینگ و...


شماره تماس مستقیم: 09122991608

لیست خدمات ما
۱٫ تدوین و تبیین ساختار شرکت مبتنی بر مشتری .
۲٫ آموزش فروشندگان .
۳٫ طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان .
۴٫ تعیین مشتریان هدف .
۵٫ تعیین مشتریان بالقوه .
۶٫ تدوین استراتژی برخورد با مشتری .
۷٫ طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری .
۸٫ استقرار نظام بازنگری و اصلاح فرآیند عملیات .
۹٫ ایجاد انگیزه در کارکنان و ارائه پاداش
۱۰٫ طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص .
۱۱٫ آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا
۱۲٫ طراحی نظام های تنبیه و تشویق .
۱۳٫ طراحی سیستم پیشرفت شغلی .
۱۴٫ ایجاد و بهبود نظام ارزیابی کارکنان .
۱۵٫ سیستم مدیریت مشتریان کلان و تعریف مشتریان کلان .
۱۶٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل اصلی موفقیت در ارتباط با مشتریان کلان .
۱۷٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان کلان .
۱۸٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای بررسی مشکلات در ارتباط با جذب و نگهداری مشتریان کلان .
۱۹٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان کلان .کنترل و بازخورد مجدد .
۲۰٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای دسته بندی مشتریان
۲۱٫ اختصاص گروههای متناسب کاری با دسته های مشتریان در پیگیری امور و نگهداشت مشتری .تجزیه و تحلیل دسته بندیها , خرید و فروش , کسب و کار , و . . .
۲۲٫ ایجاد سیستم هزینه یابی دقیق جهت محاسبه هزینه های سرویس , محصولات , پیاده سازی راهکارها , ارتباطات و تماسها , و . . .
۲۳٫ بهینه سازی و بهبود عملیات شرکت مدیران و پرسنل
۲۴٫ طراحی تدوین برنامه های بازخورد سیستم .
۲۵٫ برنامه ریزی مطلوب برای فروشندگان .
۲۶٫ طراحی و تدوین سیستم کنترل و ارزیابی کلیه پرسنل به ویژه فروشندگان .
۲۷٫ تدوین و تبیین برنامه آگاهی مشتری (تبدیل اطلاعات مشتری به شناخت مشتری):
۲۸٫ طراحی نظام اطلاع رسانی موثر .
۲۹٫ افزایش تماس با مشتریان قبل و بعد از انعقاد قرارداد .

استخدام مهندس فروش و بازاریابی

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ب.ظ

برخی از عواملی که بر موفقیت یا شکست مهندسان فروش و بازاریابی اثر گـذار است.
1- پذیرش
2- اعتباردادن و تشکرکردن
3- تشویق
4- احترام به عقاید وآرا
5- گشاده رویی
6- تمایل
7- اطلاعات
8- آگاهی
9- قابل استفاده بودن
10-اعتماد
11-شناخت دیدگاهها
12-تاییدکردن
13-روایی و اعتبار مسائل
14-جامعیت
15-صداقت
16-همدلی
17-صبر
18-پذیرش
19-شیوه مذاکره
20-انگیزه

1-تفکر
22-جزنگری
23-مدیریت زمان
24- علم و دانش و تخصص



شیوه های کار با مهندسان فروش و بازاریابی یا تهیه بودجه مهندسـان
فروش و بازاریابی
شرکت هـا و سـازمانها بـرای تهیـه بودجـه مهندسـان فـروش و بازاریـابی از روشـها و راهکاریهـا
مختلفی استفاده می کنند که برخی ازآنها در زیر آمده است شرکت ها و سازمانها مـی تواننـد یـک یـا
چند روش را برای تهیه هزینه های مهندسان فروش و بازاریابی انتخابکنند.
1- درصدی از فروش یا پورسانتی، در این روش با مهندسان فروش و بازاریابی قراردادی
پورسانتی بسته می شود به این صورتکه درصدی از فروش به مشاور تعلقگیرد.
2- تعاملی، در این روش با مهندسان فروش و بازاریابی به صورت تعاملی و در قبال عملیـات و
مهندسی فروش، بازاریابی و برندسازی های که می دهد مبالغی به صورت توافقی پرداخـت
می شود.
3- ساعتی، در این روش طبق قرارداد بـا توجـه توانـایی مهـارت و تخصـص ایشـان مبـالغی بـه
صورت مهندسی فروش، بازاریابی و برندسازی ساعتی به ایشان پرداخت می شود.
4- روزانه، دراین روش به صورت روزانه به مهندسان فروش و بازاریابی مبالغی پرداخـت مـی
شود.
5- ماهانه، در این روش طبق قراردادی به مهندسان فروش و بازاریابی به صورت ماهانه مبالغی
پرداخت می شود.
6- پلهای یا فرایندی، در این روش به مهندسان فروش و بازاریابی با توجه به مراحـلکـاری
رو به پیشرفت به صورت تصاعدی مبالغی پرداخت می شود

7- سهمی، در این روش با توجه به تلاش های مهندسان فروش و بازاریـابی درصـدی ازسـهام
شرکت به مهندسان فروش و بازاریابی تعلق میگیرد.
8- عملیاتی، در این نوع قراردها با مهندسان فروش و بازاریابی به این صورت که بـا توجـه بـه
مراحل عملیاتی مختلف یک پروژه به مهندسان فروش و بازاریابی مبالغی پرداختی می شود.
9- ریزپروژه ای، در این روش وقتی که پروژه به ریز پروژه های زیادی تقسیم شود سعی می
شود هر ریز پروژه ای با توجه به تخصص هر مشاور بای ایشان مشورت شده و مبالغی نیز بـه
آنها پرداخت شود.
10-هزینه- سود: دراین روش با توجه به هزینه هاییکه مشاور برای پروژه پرداخت مـیکنـد
مبالغی مازاد بر هزینه به مشاور پرداخت می شود.
با توجه به شیوه های پرداخت حق الزحمه و بودجه مهندسان فـروش و بازاریـابی
که در صفحه قبل اشاره شد شرکت ابتکـار نـورآمـادگی دارد تـا یـک یـا چنـد
گزینه از بین این موارد را به صورت توافقی انتخاب و بـا شـرکت محتـرم پسـت
جمهوری اسلامی به همکاری بپردازد




مدرس بازاریابی و مهندسی فروش ,

استاد بازاریابی و مهندسی فروش ,

تدریس بازاریابی و مهندسی فروش ,

سخنران بازاریابی و مهندسی فروش,

آموزش بازاریابی و مهندسی فروش,

دوره بازاریابی و مهندسی فروش,

 

علی خویه

شماره تماس مستقیم: 09122991608

 

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی معلم بازاریابی سخنران بازاریابی تدریس بازاریابی مشاوره بازاریابی آموزش بازاریابی.

 

 افزایش فروشاستاد مهندسی فروشروش های افزایش فروش  مهندسی فروشمهندسی فروش و بازاریابی

مدرس مهندسی فروشهمایش مهندسی فروشکنفرانس مهندسی فروشکلاس مهندسی فروش سخنران مهندسی فروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی